Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

čtvrtek 31. března 2011

Ahojky vsem,
diky za vsechny pozdravy :]
Mam se dobre. Mistni speciality jsem ochutnala, jeste mi teda chybi ochutnat ten hmyz, ale jinak Matoke, Porridge, Posho a fazole jsou denodennim jidlem. Ve skolach je kazdy den k obedu Posho a fazole, takze kazdy den je to obrovske prekvapeni, co to vlastne mame dnes za jidlo, specialitu :]
Tim nechci rict, ze si stezuji, ne vubec...moc se mi tady libi a jidlo mi chutna :] Nevadi mi jist to same do kola, kdyz je to dobre :] Jinak si s Jancou varime...takze si to spestrujeme o vikendech a na vecere zeleninou, ryzi, bromborami, ovocem... Ovoce je vyborne, perfektni jsou ananasy :]
S ucenim jsem zacala a je to sranda. Studenti na ucnaku jsou temer stari jako ja...presto se mi dari si sjednat respekt, tak abych to nezakrikla... Ucim je anglictinu a pocitace. A na zakladce anglictinu a vytvartku.
Patky budu asi travit v nemocnici, pomahat s administrativou a kreativne se budu moc vyradit na stenach nemocnice...
Janca se asi presune do Luwera, kde je potreba pomoc z hlediska socialni sfery. Takze na domecku budu asi od pristiho tydne sama s domacimi mazlicky - gekony na stenach a oknech; krysou, ktera nam snedla skoro pulku bananu a okousala chleba; s velikym svabem, ktery prisel na navstevu; a ohromnym sarancetem [cca 10 cm], ktere mne prislo navstivit, kdyz jsem se sprchovala v nasi luxusni kohoutkove sprse venku :]
Je to skvela divocina, kazdy den vecer to poctive zapijime slivovickou :] Horsi az nam dojde...
Jinak je super, ze mam moznost zajit kazdy den rano na Msi svatou, tak toho rada vyuzivam. V podstate mi tady nic moc nechybi, samozrejme krome mych blizkych ;]
Ted nam tady kazdou noc a nekdy i pres den prsi, tak mame aspon dost vody na prevareni na piti a na sprchu. Aspon se zatim nemusim moc bat toho, ze chytnu najakou brberku, ktera mi bude lezt pod kuzi... Horsi to bude az nastane sucho...
Posilam pusu Romca :]

3 komentáře:

  1. Cauky, no napis mi prosim te adresu, at ti muzu jeste nejakou slivovicku poslat, az dojde. Drz se, je to spravny dobrodruzstvi a pomahas rust ostatnim i sobe. Jsem na tebe pysnej. Tata

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tebe taky pyšná!:) Modlím se, ať se vám tam všem daří..a těším se na další zpravodajstvo a fotečky!:) Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Tatko, díky moc :)
    Se slivovičkou docestuj nejlépe sám. Zdravím holčičky a Leu ;)

    OdpovědětVymazat