Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

čtvrtek 17. března 2011

Na místě v Kampale - UCDT

Ahojky všem,
jsme úspěšně na místě. Vízum pořešeno schváleno na tři měsíce, takže první důležitý úkol splněn.
V domečku UCDT (Uganda Czech Development Trust- zdceřiná organizace ACHA) je to moc pěkné. Užíváme si ještě normální záchod, sprchu pod kohoutkem a tak.. Porvé v životě jsem si zastrkávala moskytiéru :) bomba... Už večer jsem zabila tři komáry a Janča jednoho, tak mám dobré skóré :) Pěkně jsme se vyspaly, najedly a povalíme během dne nebo večera do Kampaly. Uvidíme podle toho, kdy přestane déšť...nádherně leje... zastihlo nás období dešťů :)
Jo jinak cesta byla náročnější... hlavně protože už doma mi začala rýma a zimnice... v poslední době málo spánku, hodně starostí. Ale dnes už po pořádném osmi hodinovém spánku pohoda :) a taky mám s sebou důležitou medicínu - Slivovici :)
V Istanbulu jsme si udělaly s Jančou výlet, tak se pokusím hodit sem nějaké ty fotky...
Všechny zdravím, pa

5 komentářů:

  1. tak už vyrážíme do města...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za info Romuško, pozdav Janču a namaž se repelentem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Kami, Ty se taky opatruj... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tady Míša, asi Vás tady taky budu občas sledovat..:-)
    Přeju Vám holky hodně štěstí, jo a Romčo, Jáju nám hlídej ( nebo si spis hlidej tu slivovici )
    Zase se ozvete, holky.

    OdpovědětVymazat
  5. jj Slivovici, beru automaticky jako společnou...poctivě loka ráno a večer :)

    OdpovědětVymazat