Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

sobota 19. března 2011

Druhý den v Kampale

Dnes jsme strávily s Jančou moc pěkný den... byly jsme si zaplavat v bazénu, kam jsme si dojely na boda boda. Pršelo nám asi dvě hodiny, co jsme byly v bazénu...bylo to super...můj taťka by mi zopakoval, že jsem jeho podvodník - od malička více pod vodou než nad ní....jsem se pořádně v bazénu vyřádila :) Večer výborná večeře v čínské restauraci poté diskotéka v místním klubu... my jako světlé tváře měly docela dost nápadníků, ale jsou velmi slušní naštěstí ;) to byla jedna z mých obav, že budou moc dotěrní, naštěstí nejsou až tak...samozřejmě jsme lákavé, ale v ramci mezí slušného chování :)
Cesta domů v pět ráno v děšti, tak jsme celé promáchané...jsem zvědavá, kdy pojedu podle svého normálního režimu...možná až na vesnici, tady v hlavním městě užíváme nočního života ;) ani jeden den jsem zatím nešla spát před druhou až třetí hodinou, ale tak jsme zatím na začátku...musíme si toho řádně užít, pak už takové možnosti asit tolik nebudou :)

3 komentáře:

  1. Jéé to vypadá, že si v Kampale zatím užíváš víc než tady :-) Jen tak dál, enjoy!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Romi suprově to tam rozjíždíte!! :-) Jen tak dál ;-) Monča

    OdpovědětVymazat
  3. jj žijeme naplno, intezivně...no jsem většinou kliďas, tak uvidíme...možná mi bude vyhovovat vesnice...klid a děti, prý to má užasné kouzlo, podle toho mála co jsme zjistily od Markét - dobrovolnice, která učila na vesnici a dnes se vrací zpět domů.

    OdpovědětVymazat