Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

pátek 25. března 2011

Malongwe - naše vesnice

Teď nevím, jestli mám být upřimná či nee... :)
Ubytování máme v domku, kde se schází sociální pracovníci. Máme suchý turecký záchod, dále naši koupelnu tvoří kohoutek, který dosahuje do výšky cca 75cm. Tak koupání probíhá polejváním z lavóru... :)
Jinak jsem se už byla podívat na obou školách, kde budu učit. Moc pěkné prostředí na obou školách, tak se těším, ale bude to zároveň náročné...
je to výzva ;)
Dále jsme si povídaly s koordinátory sociální práce a se sociálními pracovníky a dnes jsme měly s nimi meeting. Mám prošlé materiály kolem adopce na dálku. Byla jsem účastná HIV testování dětí z adopce na dálku a pomáhala jsem se zapisováním info o dětech do evidenční knihy. Naučila jsem se Lugandsky: Jak se máš? Dobře. A ještě vím, jak se řekne muž. Možná budu mít i lekce lugandštiny :)
Na vesnici je to trošku hard core, ale je to na delší povídání... Ale moc, moc a moc se mi tady líbí. Gekon je denodenní návštěvník mého pokoje mimo jiné...

3 komentáře:

  1. Zlato, tak s hygienou to nebude asi žádný med.. tady je to pro nás jedna ze základních věcí, takže doufám, že se rychle adaptuješ :-) A co jídlo už vám místní dali ochutnat nějaké speciality? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Romanko, zdravíme ze Skutče. Jsme rádi, že se Ti tam líbí, to je podstatné. Přejeme hodně úspěchů a radosti z tvé nastávající pedagogické činnosti. Opatruj se, stále na Tebe myslí babička a děda.

    OdpovědětVymazat
  3. Drž se, Romi :-* Myslím na tebe vždycky, když projedu kolem vašeho baráku!

    sousedka z Medlánek i MT
    Janče :-)

    OdpovědětVymazat