Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

neděle 20. března 2011

Nedělní Kampala

Dnes jsme s Jančou zavítaly na Mši svatou do kostela Christ the King, byla v angličtině. Moc pěkné a tady, kde bydlíme je kaplička. Dnes zde byla také Mše svatá a teď mají venku nějaký slez a společné povídaní o víře a nádherně zpívají...nemá to chybu.
Abych řekla pravdu, tak jsem naprosto okouzelná Ugandou :) Těmi lidmi, vstřícností...samozřejmě jsou tu vyjímky, ale ty jsou všude. A ta karjina je nádherná, krásné teplo a teď po deštích je příjemný vzduch.
Cesta vedle našeho kampalského domku

Christ the King


První Jančina fotka s místními dětmi :)

3 komentáře:

  1. Ahoj Romulko, ten blog je super!!! Moc ráda slyším, že jsi v pořádku a jak si to tam užíváš! Je moc príma, že nás takhle necháváš nakouknout do své současnosti. My jsme se vrátili v pořádku. Užili jsme si to! A teď letím s dětma do cirkusu. Tak zatím... Myslím na Tebe.... Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janičko :)
    díky za příspěvek, nikdo z příbuzenstva mi sem nepíše :)
    Jak bylo v Thajsku a na Laosu? Jsem ráda, že jste se v pořádku vrátili, myslela jsem na vás. Moc zdravím děti a Alouše ;)
    Posílám pusu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Romi, krásný fozečky jsme rádi že si ti tm tolik líbí, hlavně se nám vrať. Drž se ;) Papája

    OdpovědětVymazat