Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

sobota 30. dubna 2011

Slíbené fotky

Dnes při psaní reportů za posledních 14. dní, jsem si uvědomila. Kolik jsem měla starostí s realizací kresléní kantýny, které mne včera při psaní příspěvku ani nenapadly. Tak jsem moc ráda, že je to hotové a postupně plním vytyčené cíle a úkoly. Ty jsem si stanovila podle návrhů vedoucí mise, co by vše šlo dělat během mého dobrovolnictví a praxe v Ugandě.
Pohled na kantýnu při vchodu do nemocnice.
Již během kreslení přicházeli kolemjdoucí a zaměstnanci nemocnice pozorovat, co se to děje. Díky psaní reportů a náslechům na jednotlivých oddělení mne místní doktoři a zaměstnanci znají a vznikaly vtipné situace. Přišla za mnou sestra Nakadu, se kterou jsem se zapojila do programu zaměřeného na přenos HIV (PMCT - Prevention of mother to child transmission), a divila se, že umím kreslit, že to netušila.
Zatím si obrázky zaměstnanci nemocnice a kolemjdoucí chválí. Tudíž hlavní účel (malování/kresby kantýny) je splněn.
Tefro za pomoc dostal odměnu kopačák a čokoládu. Vše dovezené z ČR. Páje a Verče patří díky za kopačák. :)

4 komentáře:

  1. Ahoj Romanko,
    jak víš, chystají se za Tebou taťka, děda a Miška. Díky Tobě se velice zajímají o Ugandu.
    Jinak na Tebe myslíme moc často, denně v motlitbách. Moc Tě také pozdravuje babička z Rybné, má o Tebe strach. Tak se tam opatruj. Zdraví babička a děda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj babi,
    díky za příspěvek. Jsem ráda, že taťka, děda a Miška mají v plánu přijet a zajímají se o Ugandu. To je super.
    No prababičku moc zdravím, posílám pusu :) Vzkaš ji, ať vše odevdává do Božích rukou a bude to v pohodě. Vše bude jak má být ;)
    Díky za vaše modlitby, ty jsou stále třeba a jsou moc důležité ;)
    Mám vás ráda!
    Zdravím z Ugany

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Romulko,
    ta kantýna se moc povedla! Připadá mně skvělý, že tam máš tak různorodou náplň - škola, nemocnice, teď malování. Taky to tak vnímáš nebo by ses radši věnovala jen jednomu?
    Myslím na Tebe a vyprošuju Ti sílu a neubývající optimismus!
    Janča a spol.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani,
    jsem ráda, že se Ti kantýna líbí ;)
    Je pravda, že jsem moc ráda, že práce je dost a je různorodá. Aspoň se mohu vyřádit a nějak realizovat ve více směrech :) Moc mne to baví ;)
    Děkuji za vyprošování síly a optimismu, ty potřebuji ;)
    Zdravím vás všechny, také na vás myslím v modlitbách :)

    OdpovědětVymazat