Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

sobota 30. dubna 2011

Nemocniční kantýna Sv. Josefa

Tady přikládám slíbené fotky. Společná tvorba Tefra Bukenyi a mojí maličkosti. Nakonec to byla opravdu maličkost. Spolupracovali jsme celou dobu. Ale autor obrázku je Tefro. Jsem moc ráda, že jsem měla tu čest spolupracovat s nadaným mladým umělcem ;) No chtěla jsem říci, že to byla náhoda - ta naše spolupráce. Ale jak už jsem jednou slyšela od jednoho z realizátorů našeho zátěžáku: "Nic není náhoda."

Tefro Bukenya


Památeční fotka s vykonaným dílem.
Jinak jsme tvořili nějaké obrázky na další straně, tak je musím také nafotit.

3 komentáře:

  1. Tvůj blog sleduju s nadšením a moc Ti fandím. Tak se hlavně drž, ať je to jen lepší:) a díky za mail. Marse z 1.C.

    OdpovědětVymazat
  2. Romčulínku ty víš jaký jsem fanda prostě krásné jen tak dál :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marse,
    díky moc ;) Tobě hodně štěstí u výběrka na praxe:)
    Pájo,
    děkuji, zdravím náš ovečkový pokoj, ovčinec. Přeji štěstí u zkoušek, výbírání témat a vedoucích AP a BP. Také mne to čeká a na dálku. Bude sranda.
    Došel vám už konečně ten pohled?
    Zdravím do ČR ;)

    OdpovědětVymazat