Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

sobota 7. května 2011

Víkend v Kampale

Po dlouhé době jsem na víkend v Kampale. Včera jsem zašla na nákupy a kávu, večer večeře s koordinátorkami projektů a vínko. Jsou to takové světské radosti... ještě filmy, hudba, odpočinek, spánek, cvičení, plavání, modlitba, kontakt s blízkými. To vše je pro mne součást psychohygieny a hození se do klidu.
Tento týden jsem v pondělí a úterý pomáhala dobrovolnici Lucce, která přijela na tři týdny udělat školení počítačů pro zaměstnance UCDT.
Středu, čtvrtek jsem se léčila. Dostala jsem injekce kortikoidů (čtyři vpichy do rukou a dva z toho byly úspěšně do žil, tak aspoň něco ;)) Jsem se mohla více vžít do malých dětí, kterým se velmi špatně hledají žíly, protože v tomhle má tmavá černošská kůže nevýhodu. Zase mají výhodu, že se nespálí. Ty moje spálené nohy mi to připomínají a jsou stále nic moc. Dále jsem vyfasovala kortikoidovou mast a tablety. Udělala se mi totiž silná alergická reakce na tea tree oil na noze a ruce. Doufám, že se účinky léčby brzy projeví... nezbývá než se modlit a léčit ;)
Není to pro mne úplně standardní situace, protože žádné alergie, ekzémy nemívám... ale říká se, že vše je pro něco dobré. Minimálně více rozumím pacientům se kterými se setkávám :)

3 komentáře:

  1. Ahoj Romi,
    moc ráda slyším, že máš možnost alespoň občas vypadnout od každodenních povinností a starostí a věnovat se trochu sama sobě. To potřebujeme občas všichni, abysme se nezbláznili :-)
    Přeju Ti brzké uzdravení!
    Janča

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že to je "jen" alergie :) Už do budou dva měsíce do jsi pryč.. za chvilku budeš v půlce ani se nenaděješ! Myslím na tebe! K.

    OdpovědětVymazat
  3. JJ Kami letí to tu letí a to musím pořešit téma bakalářky a absolventky do 10.6. Mít nejen téma, které bude obohacující a přinášet něco nového, ale i vedoucáho a literaturu. Je to v celku sranda, to řešit na dálku :)
    Jani musím s Tebou souhlasit, že dát si chvíli oddech a odpočinek je moc příjemné :) Ale těším se i do práce tady na praxi (do škol a do nemocnice ;)) Potom v záři do školy...jupí :D njn baví mne to, ikdyž je to náročné :)
    Moc se těším na shledání s vámi všemi doma, povídání, ikdyž ony budou stačit i pohledy z očí do očí, protože všechno se mnou prožíváte, už teď na dálku ;) Myslím, že všechno info, co vám sem dávám, bych prostě nedokázala sdělit ani předat naráz a tolika lidem, kteří se mne budou ptát: "Jaké to zde bylo...?". A jsem ráda za blog, kde předávám zážitky a zkušenosti dálším lidem, příbuzným a známým průběžně :) Užívám si to tady na maximum, co to jde, ikdyž někdy je to náročné, ale o tom je život... ;)

    OdpovědětVymazat