Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

sobota 14. května 2011

Jak pokračuje život v Ugandě? :)

Od víkendu máme novou starost. V podobě nového pejska, který se jmenuje Robin. Je to taková "nenajedená popelnice" (pořád by něco jedl). Ale zase to vynahrazuje tím, jak je roztomilý a bystrý. Bude se hodit do programu, jako opora pro dobrovolníky a zaměstnance na zpestření nálady a společnost. Každý to snáší jinak...pro někoho může být vhodný při stýskání si po domově...uvidí se.
Já naštěstí na stýskání nemám ani čas ani pomyšlení, za což jsem ráda. Každopádně teď je to s Robem o trpělivosti a přísnosti :) Ale samozřejmě pro jeho i naše dobro :)
Jinak ve středu jsem zažila naprosto krásný den na ostrově Buwuma. Nádherný zážitek, krajina a prostředí jako z ráje :) Byla jsem zde na monitoringu vesnic, škol a dalších možných projektů do budoucna. Jako například: pěstování rýže, chov prasat a oprava škol.
Na Buwumě mám adoptovanou holčičku, tak se s ní možná příští týden setkám. Jmenuje se Nanteza Teddy. Byl to dárek k biřmování. Nechtěla jsem hmotné dary pro sebe, ale peníze od příbuzných jsem se rozhodla využít takto. A rozhodně vůbec nelituji, ale jsem moc ráda. Teď o to více, že mám možnost ji vidět ;)

Holčička, která mne doprovázela v rybářské vesnici.

Bezkonkurenční děcka, které dělaly skvělé pózy. Také v rybářské vesnici ;)
Takhle se nosil náš nový pes Robin na Buwumě :)

3 komentáře:

  1. Ty fotečky jsou úplně žúžový, a hlavně ta jak neseš Robina, ta nemá chybu :D a máš fakt luxusní vak ;)
    Papája

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Páji, vak je vlastnoručně uvázaný a improvizovaný z možností, které se naskytly...

    OdpovědětVymazat