Proč Blog?

Proč Blog? Přišlo mi to jako jednoduchá forma, jak být v kontaktu se všemi blízkými a známými. Tak hlavně pište komentáře a dotazy...pokusím se reagovat podle možností.

středa 17. srpna 2011

Poslední den v Ugandě

Cestování s mým taťkou a ségrou bylo naprosto super. Procestovali jsme pořádný kus Ugandy, viděli krásné místa. Byl to zážitek k nezaplacení.
A nachýlil se čas loučení...jak v mé jedné oblíbené písničce Přicházíme a Odcházíme... A o tom je celý život. Důležité je, co si odnášíme. Já si odnáším neuvěřitelné množství zážitků a zkušeností. Spoustu kontaktů a nových přátel, od kterých se mi těžko odjíždí!
Malá ochutnávka z cestování a loučení
















2 komentáře:

  1. Ahojky Romi, už se na tebe těším, až dorazíš, tak se ozvi. Nemůžu se dočkat, až mně všechno povykládáš:) Chápu, že než objedeš svou rodinu, bude to trvat, ale jestli se dostaneš do Brna, tak určitě napiš:) Mirka N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Miri,
    jj těším se do Brna. Už mi chybí a hlavně ty lidi ;) Ty, Kamča a spousta dalších ;) Určo se tam musím aspoň na otočku ukázat :)

    OdpovědětVymazat